hvem har den største pik i dansk rap?

Billede

Et spørgsmål, som enhver ungmø med en sund interesse for rap, må spørge sig selv, er hvor i miljøet man finder det tungeste forplantingsorgan? Sådanne overvejelser er hårde som sten, og må selvsagt få tårene til at trille hos jomfruer overalt i landet. Og da det jo ikke går at alle mine homegirls på den måde gør sig selv helt våde, så har jeg besluttet at give dem en hjælpende hånd (pun intended) og afdække præcist hvilken rapper der egentligt har den største pik.

Jeg har igennem min research fundet frem til 3 mulige kandidater, som jeg vil analysere hver for sig for derigennem at kunne finde en vinder.

 Første pik på banen er Specktors

Det er her klart at Specktors gerne vil have at pigerne får det stramt over deres pik, men jeg må indrømme at jeg får det mere stramt over deres lyrik. Først og fremmest så benytter rapperne det meste af deres tekst, til at sammenligne deres respektive pjorter med tilfældigt udvalgte celebreties, hvilket måske kan være meget sjovt, men altså ikke siger så meget om det vigtige: Størrelsen. Dog findes 2 linier, hvor en reel størrelsesangivning finder sted, nemlig disse:

 Min pik – er tung som en sandsæk

Din pik – den er tynd som en tandstik

En sandsæk må siges at være en respektabel målestok for en pik. Det er også godt som pige, at vide at den kan tåle nogle tæsk.

Billede

 Næste dillejavertus vi skal have under luppen (hvilket, i sagens natur, ikke burde være nødvendigt), er Slogan.

min pik – varmesøgende stingermissil-pik

din pik – tarmskyllende hippie-tahin-pik

min pik – skarptskydende dræbermaskine-pik

din pik ligner en limstift! Yo seriøst makker, det’ pinligt!

 

Her påklistres, slask, ekstra prædikater, der ikke kun udsiger noget om størrelsen, men også om hvilke andre fortrinlige egenskaber pikken besidder. Det er eksempelvis godt for de hotte tøser, at vide at den er varmesøgende – og for de der gerne vil have en lille rapper-unge i maven, er det rart at høre at den også skyder med skarpt!

Billede

 Sidste pik på banen er Rux.

Her er teksten ikke altid så lige til, og det tog mig faktisk en smule tid at forstå den sidste linie. Måske kan han godt lide at hans pik kommer godt ind i hovedet på pigerne?

 Det’ ik’ fordi at jeg siger at jeg har et kæmpe lem

men jeg har aldrig haft svært ved at finde ud af labyrinten igen

tænk over den

 Efter en smule research, fandt jeg ud af, at der her er tale om en reference til den oldgræske Theseus-myte, hvor helten trækker en snor igennem labyrinten, som han senere kan bruge til at finde ud igen. Det er indviklet måde at sige at man har en stor pik på, men det der tilsyneladende menes, er at Rux kan lægge sit pikhoved ved labyrintens indgang, og så blot følge lemmet tilbage når han skal ud igen. Smart.

Billede Så hvem vinder?  Her følger min dom:

 Længste: Rux (men er den så også tynd som en snor?)

Tykkeste: Specktors (men er det ikke svært at give en håndjob med boksehandsker?)

Bedste egenskaber: Slogan (men hvad hvis man IKKE vil være gravid?)

 

God fornøjelse homegirls!

Tags: , , , , , , ,

4 responses to “hvem har den største pik i dansk rap?”

  1. Slogan says :

    Super post. Min pik tåler en dybdegående analyse.
    Vil gerne lige pointere, at min pik, AKA. damernes dødsstjernes Sith Lord, OKS. Pikkenes Konge, rent faktisk ikke lader sig beskrive i ét nummer.
    Derfor har jeg lavet to.

  2. Simon Frøsig Christensen says :

    Jeg bliver lidt skuffet over manglen på MagerMayn i denne post😉

  3. Sunshine says :

    Pikke sjov blog. Her har du uden tvivl dansk raps største pik, det er nemlig L:Ron:Haralds hestepik http://www.youtube.com/watch?v=oU7-f9bOIyg

Leave a Reply

